0 Önskelista 0 Varukorg
HORNBACH Göteborg Öppettider
Minelundsvägen 8
417 05 Göteborg

order-goteborg@hornbach.com
+46 31-7799300
mån - fre: 06:00 - 20:00  
lör: 08:00 - 18:00  
sön: 09:00 - 18:00  
2024-03-28 06:00 - 20:00  
2024-03-29 09:00 - 18:00  
2024-03-30 09:00 - 18:00  
2024-03-31 09:00 - 18:00  
2024-04-01 09:00 - 18:00  
Du skrev ut den här informationen den 2024-03-19 klockan 10:38. Observera att priserna på världsmarknaden och kortfristiga reaktioner kan göra att priserna ändras och därför kan avvika från din utskrift. Tack för din förståelse.
Kundservice

Spåra din leverans

Spåra din leverans

Håll koll på din beställning!

Vår största fraktpartner PostNord tillåter dig att ha full koll på din order. Du kan hålla dig uppdaterad på vart din order befinner sig hela vägen från det att beställningen är gjord till att ditt order leveras.

Spåra din leverans

Med appen PostNord kan du hålla reda på paket som är på väg till dig: I din telefon eller surfplatta får du som kund samma information om din försändelse som vår kundtjänst. Appen går att ladda ner till både iPhone och Android.

Vanliga frågor om appen

Hur lägger man till ett paket i appen?

För iPhone finns ett plus (+) i övre högra hörnet, och för Android finns ett plus (+) i nedre högra hörnet.

Vad är ett försändelse-id?

Ett försändelse-id är ett serienummer och bokstäver som identifierar just ditt paket. Oftast får du ditt försändelse-id via e-post från den som skickat paketet. Försändelse-id kallas ibland också kollinummer, kolli-id, spårningsnummer eller tracking-nummer.

Varför säger appen att mitt paket är påväg, trots att det kommit fram?

För en del försändelser, främst de som lämnas i din brevlåda, visas det inte alltid när de kommit fram. Om du vill ta bort en sådan försändelse från listan i appen kan du dra med fingret över raden för att arkivera försändelsen.

Hur tar jag bort ett paket?

I översikten över alla dina paket, dra med fingret till vänster över den rad du vill ta bort.

Hur funkar påminnelsen

I appen kan du få en påminnelse när du är nära ett ombud där du har ett paket att hämta. När funktionen aktiveras sparar appen det aktuella ombudets koordinater, och ber samtidigt telefonen att påminna när den befinner sig i närheten av dessa koordinater. PostNord får alltså ingen information om var du befinner dig.

Mer info om appen

Behöver du hämta ut ditt paket hos ett ombud får du veta var ombudet ligger och när det är öppet. Du får också hjälp med att hålla reda på dina returer. Vill du, så har du även möjlighet att bli påmind om att kolla så att återbetalningen har kommit in på ditt konto.

PostNord-appen finns för iPhone och Android

Ladda ner för iPhone (App Store) >>

Ladda ner för Android (Google Play) >>

Vi har lagt till en helt ny funktion, " Lägg till paket automatiskt". Anger du ditt mobilnummer eller e-postadress för att få en avi när du handlar kan vi hitta paketet och automatiskt lägga till det i appen.

Läs mer om Appen på PostNord.se >>

upp