Service

Boka digitalt möte med en säljare

Boka digitalt möte med en säljare

Är du igång med ditt projekt men behöver lite hjälp? Våra säljare i varuhusen står redo för dig. Föredrar du ett personligt möte via videosamtal? Vi ger dig expertråden du är van vid från oss, men via Teams.

Detta kan vi hjälpa dig med: Detta kan vi inte hjälpa dig med:
  • Inspiration
  • Vägledning
  • Materialval
  • Produktinformation
  • Inköpslista och vägledning vid köp via vår webbshop
  • Projektöversikt
  • Hantverkstjänster (Tjänsterna kan variera beroende ort)
  • Leveranser
  • Reservera och hämta
  • Konstruktionskalkyler
  • Bygglovsansökning
  • Boverkets regler
  • Dimensioneringsansvar
  • Försäkringsregler
  • Råd om elinstallationer som kräver behörig elektriker till exempel kopplingsscheman osv

Boka tid för ett digitalt möte med en säljare

Så här fungerar det:

1. Välj ett datum och en tid i kalendern.
2. Ange dina uppgifter.
3. Du kommer få en bekräftelse via e-post, med en inbjudan till ett videosamtal med säljaren.


Frågor & svar om "Boka digitalt möte med en säljare"

Hur fungerar tjänsten?

1. Välj en tjänst
2. Välj ett datum och en tid i kalendern
3. Ange dina uppgifter
3. Du kommer få en bekräftelse via e-post, med en inbjudan till ett videosamtal med en säljare

Hur långt i förväg kan jag boka en tid?

Du kan boka en tid upp till 2 veckor i förväg.

Vilka dagar går att boka?

Vi erbjuder i dagsläget videosamtal:

  • Vardagar 07:00 – 19:00
  • Lördagar – Söndagar 09:30 – 16:30

Hur länge pågår videosamtalet?

Planera för att det tar cirka 30 minuter.

Vad behöver jag, rent tekniskt, för att kunna använda tjänsten?

För att vi ska kunna ge dig hjälp på bästa möjliga sätt behöver du följande:

  • Stabil internetuppkoppling
  • En e-postadress
  • En dator med mikrofon och högtalare, surfplatta eller smartphone.

Obs: Om du vill dela skärm för att exempelvis visa produkter eller planskisser, rekommenderar vi att du använder en enhet med större skärm än en smartphone.

Övrig information:

Är det säkert att använda tjänsten? Vad händer med mina personuppgifter?

Din säkerhet är viktig för oss. Säljaren du får prata med har aldrig tillgång till din dator, surfplatta eller smartphone. Ljud- eller videoinformationen som överförs under videosamtalet kommer inte att spelas in.

Klicka här för att komma till HORNBACHs integritets- & personuppgiftspolicy >>

Måste jag ge mina betalningsuppgifter till säljaren när jag gör en beställning?

Nej. Om du gör en beställning på webben anger du själv dina betalningsuppgifter på vår webbplats.