Detta kan vi hjälpa dig med: | Detta kan vi inte hjälpa dig med: |
|
|
Boka tid för ett digitalt möte med en säljare:
Så här fungerar det:
1. Välj ett datum och en tid i kalendern.
2. Ange dina uppgifter.
3. Du kommer få en bekräftelse via e-post, med en inbjudan till ett videosamtal med en säljare.
Gäller i hela Sverige
Du kan boka videosamtal med en säljare oavsett vilken stad du befinner dig i.
Frågor & svar om "Boka digitalt möte med en säljare"
Hur fungerar tjänsten?
1. Välj ett datum och en tid i kalendern.
2. Ange dina uppgifter.
3. Du kommer få en bekräftelse via e-post, med en inbjudan till ett videosamtal med en säljare.
Hur långt i förväg kan jag boka en tid?
Du kan boka en tid upp till 2 veckor i förväg.
Vilka dagar går att boka?
Vi erbjuder i dagsläget videosamtal mellan:
- 09:00-16:00, helgfria vardagar via Göteborg-varuhuset.
- 09:00-16:00, helgfria vardagar via Sundbyberg-varuhuset
Hur länge pågår videosamtalet?
Planera för att det tar cirka 30 minuter.
Vad behöver jag, rent tekniskt, för att kunna använda tjänsten?
För att vi ska kunna ge dig hjälp på bästa möjliga sätt behöver du följande:
- Stabil internetuppkoppling
- En e-postadress
- En dator med mikrofon och högtalare, surfplatta eller smartphone.
Obs: Om du vill dela skärm för att exempelvis visa produkter eller planskisser, rekommenderar vi att du använder en enhet med större skärm än en smartphone.
Övrig information:
- Headset och webbkamera är en fördel, men inget måste.
- Webbläsare som stöds: Edge eller Chrome.
- Webbläsare som inte stöds: Internet Explorer, Safari och Firefox.
- Om du använder en smartphone eller surfplatta, rekommenderar vi att du laddar ner den kostnadsfria Microsoft Teams-appen. Ingen registrering eller inloggning krävs.
Ladda ner Microsoft Teams i App Store >>
Ladda ner Microsoft Teams i Google Play >>
Är det säkert att använda tjänsten? Vad händer med mina personuppgifter?
Din säkerhet är viktig för oss. Säljaren du får prata med har aldrig tillgång till din dator, surfplatta eller smartphone. Ljud- eller videoinformationen som överförs under videosamtalet kommer inte att spelas in.
Klicka här för att komma till HORNBACHs integritets- & personuppgiftspolicy >>
Måste jag ge mina betalningsuppgifter till säljaren när jag gör en beställning?
Nej. Om du gör en beställning på webben anger du själv dina betalningsuppgifter på vår webbplats.